تحقیق خبر در اصول روابط عمومی

مطالب دیگر:
📗مقاله بررسی پارکت و سقف های کاذب 89 اسلاید📗پروژه 5 طراحی صنعتی - محیط زیست - ساعت ، میز شطرنج ، پل عابر پیاده ، لایتینگ پل عابر پیاده ، فلاور باکس (flower box -0GZHWET1📗پروژه راه - اضمحلال راه در ایران 40 اسلاید📗پروژه 1 ( روند طراحي محصول ) طراحی صندلی تحریر 110 ص📗پروژه بتن 60 ص + فایلهای جانبی📗پروژه تعمیر و نگهداری - خانه میرحسینی📗پروژه تكنولوژي بتن و اجراي سازه هاي بتني و فلزي 3D PANNEL 12 ص📗پروژه راه - قوس ها در راهسازي 50 ص📗پروژه راه سازي-ابنيه فني(تونل) 65 ص📗پروژه راهسازی - 45 ص + نقشه ها و محاسبات اکسل📗پروژه راهسازی - عکس نقشه محاسبات بصورت کامل📗پروژه روستای سرآسیاب -50 ص📗تحقیق آماده دکتر محمد مصدق📗تحقیق آماده ، فیلسوف پارادوکس ، برتراند راسل📗تحقیق: ابزارهايي جهت تجزيه و تحليل تصميمات 📗مقاله : تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام📗مقاله هيئت منصفه و تشكيلات آن در كشور فرانسه📗مقاله يادي از آرشاگا حقوق وسياستمدار بزرگ جهان سوم📗پروژه طراحی و ساخت سینتی سایزری📗پاورپوینت کاربردهای لیزر
تحقیق خبر, خبر در اصول روابط عمومی, خبرنگاری, تحقیق خبر ,دانلود تحقیق روابط عمومی, عناصر یا اركان خبر, فرآیند خبر, خبر و روابط عمومی ,تحقیق پیرامون روابط عمومی|خرید آنلاین فایل|xtb
در این صفحه از وب سایت برتر با شما هستیم با تحقیق خبر در اصول روابط عمومی

مقدمه:
خبر چسیت؟ پرسشی كوتاه كه پاسخ جویی برای آن بخش وسیعی از ادبیات روزنامه نگاری را شكل داده است.
خبر، گزارش واقعیتهاست، اما خر واقعیتی را نمی توان خبرنامید.
در این تعریف به این دلیل نمی توان هر واقعیتی را خبر نامید كه فلان واقعیت مثلا بر همگان روشن است، نو نیست و چون كهنه است، قابل طرح نیست و وقتی واقعیت تازه نیست، نمی تواند جنبه خبری داشته باشد.
خبر، پیامی است كه احتمال صدق و كذب در آن وجود دارد.
خیلی از خبرها به چاپ می رسند، اما روز بعد یا مدتی بعد تكذیب می شوند. بنابراین، تعریف فوق نیز فقط بخشی از مفهوم خبر را در بر می گیرد، اما در عین حال باید افزود كه بر خلاف پیشین، كه خبر را گزارش می خواند، در این تعریف، خبر پیام نامیده می شود.


فهرست مطالب
مقدمه
ارزشهای خبری
عناصر یا اركان خبر
سبكهای خبرنویسی
منبع ولید
تیتر یا سرعنوان
ویرایش
خبر غیرقابل چاپ
احترام به معتقدات
از غفلت تا رشوه
فرآیند خبر
گزینش و استحاله
دروازه بانی خبر
معیار عبور خبر
مدلهای حركت یا جریان خبر
جامعه شناسی تولید خبر
خبرهای رویداد مدار و فرآیند مدار